Forside lLogin lTip en ven lUdstillinger lProfil lBetaling lLinks

Forside » Betingelser

Betingelser

Betingelser

 

Når du handler hos Anyaglas.dk foregår det således:
  1. Hver enkelt varer tilføjes "kurven" ved trykke på "tilføj kurv" knappen, du kan hele tiden følge indholdet i din "kurv" i venstre side. Når du har samlet dine varer, trykker du "kurv" og ser så dit samlede varekøb. Her kan du ændre antal eller slette varer. Tilpas evt. din bestilling og fortsæt ved at trykke "bestil".
  2. Indtast dine personlige oplysninger, du har også mulighed for at vælge en anden leveringsadresse, hvis du vil have pakken leveret på arbejde eller til en anden person.
    Hvis du har handlet hos os før kan du nøjes med at indtaste kundenr.(tlf.nr.)
    og adgangskode (Udleveret på kvittering v/ sidste køb). Har du mistet det kan det sendes på e-mail indenfor få minutter. Afslut med "videre".
  3. Vælg forsendelsesform og betalingsmåde. Afslut med "videre".
  4. Herefter kommer din bekræftelse, tjek at alle oplysninger er korrekte. Har du meddelelser til Anya Glas kan du skrive dem i meddelelsesfeltet.
    Læs og accepter vores forretningsbetingelser og afslut med "afsend ordren".
  5. Den sidste side er din kvittering for at handlen er gennemført, du kan vælge at printe den ud med det samme, men du modtager også en på e-mail med de samme oplysninger. Ønsker du på et senere tidspunkt at få tilsendt et nyt eksemplar af din kvittering, kan du sende en mail til mail@anyaglas.dk
    Alle ordrer ekspederes indenfor 1-2 arbejdsdag fra ordreafgivelse, og i det øjeblik du afgiver en ordre, vil du automatisk modtage en ordrebekræftelse/kvittering pr. e-mail om, at vi har modtaget din ordre. Har du spørgsmål inden du handler, er du altid meget velkommen til at kontakte os.

Levering

Leveringstiden er i de fleste tilfælde 2-4 hverdage, langt de fleste bestillinger forlader vores lager samme dag eller dagen efter bestillingen er afgivet. 
Forsendelsen koster minimum kr 25,- Beløbet dækker porto, adminstration & ekspedition.Ved større forsendelser pakker og lign. gælder postdanmark takster. 

Skulle din levering blive forsinket, fremsendes der en besked via e-mail hurtigst muligt. HUSK at der ved nogle produkter vil være en lidt længere leveringstid end normalt. Dette vil altid være nævnt i produktbeskrivelsen, som er placeret under billedet på produktet.
Bestilles der både et normalt produkt sammen med et andet produkt, hvor den særlige leveringstid står nævnt i produktbeskrivelsen, bliver hele orderen sendt på én gang. (Andet kan dog aftales ved at kontakte Anya Glas på telefon eller mail., men denne ordning er lavet for at spare kunden for at skulle betale ekstra porto).


Reklamationer

Hvis der mod forventning skulle opstå skader under forsendelsen af dine varer eller, hvis du ved modtagelsen opdager at en vare er behæftet med fejl, bedes du hurtigst muligt kontakte os på e-mail: mail@anyaglas.dk eller telefon 26113006 for at få afklaret dit problem.

Som forbruger har man 2 års reklamationsret, hvilket betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Dette betinger selvfølgelig at reklamationen er berettiget. Vi ønsker kun glade og tilfredse kunde og kan kun opfordre dig til at tage kontakt, hvis der er problemer med de varer du har købt.
Købelovens reklamationsret betyder at du som kunde kan klage over fejl og mangler ved produktet som er opstået 24 måneder efter købet. Det er dog en forudsætning at disse mangler ikke er opstået som følge af din fejlagtige brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. (Se afsnittet smykkepleje på forsiden)
Når du returnere varen bedes du vedlægge flg:
 - Beskrivelse af varen
 - Din kvittering med navn, adresse og evt. bankoplysninger som varens værdi kan overføres til.
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Husk altid at sende varen retur i forsvarlig emballage.


Fortrydelses/bytte-ret

VED FORTRYDELSE, FEJL ELLER MANGLER YDER VI 14 DAGES FULD RETURRET EFTER VARENS MODTAGELSE.
NÅR VAREN RETURERES KAN DETTE KUN SKE, HVIS VAREN LEVERES I SAMME STAND, SOM DA DU MODTOG DEN. NÅR DU UDNYTTER FORTRYDELSESRETTEN SKAL DU SELV BETALE FRAGTOMKOSTNINGER.
DU KAN RETURNERER PÅ FLG. MÅDER:

-NÆGTE MODTAGELSE AF VAREN - POSTDANMARK SENDER HEREFTER VAREN RETUR.

-SENDE DEN TIL ANYA GLAS, SVERIGESVEJ 6, 3730 NEXØ

HEREFTER REFUNDRES DEN SAMLEDE KØBESUM INCL. FRAGT. BELØBET KAN OVERFØRES TIL DIN BANK ELLER BETALINGSKORT.
BEMÆRK :
- HVIS BETINGELSERNE FOR FRAGTFRI LEVERING VED RETURNERING AF ET PRODUKT IKKE LÆNGERE ER OPFYLDT, SKAL DU BETALE FRAGT FOR DEN DEL AF KØBET, SOM DU BEHOLDER.

VED RETURNERING AF EN VARE SKAL KVITTERING ELLER KOPI AF DENNE VEDLÆGGES/MEDBRINGES. KVITTERINGEN ER MODTAGET PÅ DEN OPGIVET MAILADRESSE - DERUDOVER ER FORBRUGERAFTALELOVEN GÆLDENDE.


Fejl og mangler

Der tages forbehold for udsolgte varer, trykfejl og stavefejl samt leveranceændringer fra vore leverandører som Anya Glas ikke kan kontrollere.

 


 

Anya Glas - Anya Bendtsen - cvr: 30850440 - Svaneke Torv 2 D - 3740 Svaneke - Tlf:26113006